Januártól mindenki igyekszik tettekre váltani az újéi fogadalmakat, megtelnek az edzőtermek, és sokkal jobban fókuszálunk az egészséges életmódra és a rendszeres testmozgásra.

De mit tehetünk, hogy a kezdeti lelkesedés január után is megmaradjon?

Az egyik legfontosabb, a fokozatosság. Egy nagy végcél helyett, inkább több kisebb célt tűzzünk ki, mert ha lépésről-lépésre látjuk, hogyan haladunk, akkor sokkal motiváltabbak leszünk.

Centik és kilók helyett, inkább tettekben fejezzük ki a céljainkat. Ha megfogadjuk, hogy minden héten 3x elmegyünk edzeni, sokkal tarthatóbb lesz az új életmód, mintha egy konkrét súlyt szeretnénk elérni a hónap végére. Szóval tegyük el jó messzire a szobamérleget, mert most tényleg nem a számok számítanak, hanem az, hogy rendszeressé váljon a testmozgás.

A kezdeti időszak a kísérletezésé, nem kell ragaszkodni az elsőként meghatározott edzéstervhez, hanem addig alakítsuk, amíg meg nem találjuk azt, amivel komfortosak leszünk. Jól kell tudnunk menedzselni az új szokásokat, és fontos, hogy az új életmóddal is boldog és kiegyensúlyozott legyen az életünk.

 

Mindig tudatosítsuk, hogy egy új életmód kialakításához és elsajátításához bizony több idő kell. Türelem. Ki kell tapasztalnunk, hány edzés fér bele a hetünkbe, milyen típusú testmozgást válasszunk, hogyan kombináljuk ezeket, és milyen további életmódbeli változásokra van szükség ahhoz, hogy a kitűzött célokat elérjük. Mire minden összeáll, lehet 2-3 hónap is eltelik, de addig is már rengeteget fejlődtünk, szóval tényleg nyugi, jönnek majd az eredmények.

Nem utolsó sorban pedig meg kell találnunk a számunkra legkényelmesebb ruházatot és felszerelést, amiben a Nike mindig segítségünkre lesz.

 

A Westend, Árkád és a Fashion Street üzletekben képzett kis csapat segít megtalálni a legmegfelelőbb sportruházatot mindenki számára. Ha viszont az online vásárlást preferáljuk, akkor a sportmonkey.hu oldalon böngészhetünk a legprofibb és legmenőbb termékek között.