Munkakör megnevezése: Megváltozott munkaképességű irodai asszisztens
Szakterület megnevezése: asszisztencia, adminisztráció
Cégleírás: Belvárosi irodánkba Irodai asszisztens munkakörbe megváltozott munkaképességű munkatársat keresünk napi 4 órás rugalmas munkavégzésre.
Főbb feladatok: • Webshophoz kapcsolódó adminisztratív feladatok
• Termékcikk leírások készítése webshopba, adott szövegből
• Napi irodai feladatok ellátása: szerződések iktatása, forgalmi jelentés küldés, irodaszer rendelés
• Vásárlókkal való telefonos kapcsolattartás
• Iroda rendben tartása
• Egyéb adminisztratív feladatok
Munkakör betöltésének feltételei: • Középfokú iskolai végzettség
• Pontos, precíz munkavégzés
• Számítógép, excell ismeret
• Jó fogalmazókészség
• Kiváló problémamegoldás
• Csapatjátékos
• Rend szeretete
Egyéb megjegyzés: Amire mindezekért cserébe nálunk számíthatsz:
• Rugalmas, bejelenett munka
• Jó hangulat
• Próbaidő letelte után bérlettámogatás

Munkavégzés helye:
Budapest, VII. kerület

Szükséges végzettség:
Középfok

Napi munkaidő:
4 órás, de 8 órás jelentkezéseket is várunk.

Jelentkezés: emailben az ekis@trimerabrands.com email címen.
 
Szükséges végzettség: középfokú, érettségivel (szakközépiskola, gimnázium)
Munkaviszony időtartama: határozatlan idejű
Napi munkaidő: részmunkaidőben