Gyakran ismételt kérdések 

 

Kérdés: Mi a teendő, ha törölni szeretném a megrendelt terméket? 

Válasz: Kérjük, írj az e-mailes ügyfélszolgálatunkra egy levelet a törlési szándékodról. (info@sportmonkey.hu)

 

Kérdés: Tudok utánvéttel fizetni a futárnak?

Válasz: Természetesen, lehetséges az utánvételes fizetési mód. Ebben az esetben ezt a fizetési módot kell választani a megrendelés leadásakor. 

 

Kérdés: Hol lehet személyesen átvenni a terméket? 

Válasz: Az Árkád bevásárlóközpontban lévő Nike üzletben lehetséges a személyes átvétel. Személyes átvétel esetén csak bankkártyával lehet fizetni. 

 

Kérdés: Melyik futárszolgálat szállítja ki a megredelésemet? 

Válasz: A GLS futárszolgálattal dolgozunk együtt. 

 

Kérdés: Hol látom a csomagom követési számát?

Válasz: Amikor útnak indítjuk a csomagot, a rendszerünk automatikus üzenetet küld a megadott email címre, amely tartalmazni fogja a GLS által megadott követési számot. 

 

Kérdés: Mennyi a kiszállítási idő? 

Válasz: A rendelés leadásától számított 2-5 munkanap.

 

 

Kérdés: Amennyiben meggondoltam magam, mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket? 

Válasz: A termék megérkezésétől számított 30 napon belül. További részletekért tekintsd meg a Visszaküldés és csere menüpontot. 

 

Kérdés: Kifizettem előre a terméket bankkártyával, de szeretném lemondani, mi a teendő. 

Válasz: Írj egy üznetet a törlési szándékodról az info@sportmonkey.hu email címre. Mivel a rendelés laedáskor még csak előzetes bankkártya autorizáció történik, így nem teljesülés esetén a bank viszateszi a zárolt összeget.